الاثنين، 10 يونيو 2013

المكت دى لبابا مرسى

النكت دى لبابا مرسى

مره الريس بابا مرسى طبعا بيسال وزير الصحه بيقولوا ايه اخبار المستشفيات قاله كله تمام قاله طيب انا هانزل اطمن بنفسي فنزل مستشفي المجانين فسال واحد مجنون بيقوله انت مجنون ولا عاقل ؟ قاله انا عاقل قاله طيب انا هاسالك حبة اسئله لو جوبت عليها هاخليهم يخرجوك


اول سؤال: بيقولوا انا ولا حسنى مبارك؟

قالوا انت طبعا ياريس


قاله ليه؟

قاله عشانمبارك كان بيخاف من امريكا

تاني سؤال: قاله انا ولا السادات؟

قاله انت طبعا يا ريس

قاله ليه ؟

قاله السادات كان بيخاف من روسيا

تالت سؤال: طيب انا ولا عمربن الخطاب ؟

قاله انت طبعا يا ريس

قاله ليه؟

قاله عمروبن الخطاب كان بيخاف من ربنا انت لا

0000000000

مره بابا مرسى  كان راكب طيارة هو وماما نجلاء والواد أحمد ابنه طبعا أسامه كان مقضيها بابامرسى قام قايل هارمي مائة جنيه واللي هاينط وراها يجيبها هاسعده سعد الدنيا كله فقالت له نجلاء ارمي خمسين وخمسين وتسعد اتنين فردأحمد وقاله ارمي خمس عشرينات واسعد خمس افراد فرد الطيار وقاله ارمي نفسك وتسعد ثمانون مليون مصري

0000000000000

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق